CLARINS: Pojďme brát krásu vážně!

zpět

V nevyzpytatelném světě luxusní kosmetiky existuje pouze hrstka stálic, které si své jméno a kvalitu udržují takřka nepřetržitě už od doby svého vzniku. Zářným příkladem je francouzská rodinná značka Clarins. V čem spočívá tajemství úspěchu a jaké přípravky patří k dnešním nezbytnostem?

Historie značky
Příběh kosmetické značky Clarins se začal psát v polovině 20. století v Paříži. Mladý medik Jacques Courtin-Clarins vyvinul speciální masáže pro pacienty s oběhovými problémy a dosáhl tím nejen výrazného zlepšení jejich zdravotního stavu, ale zároveň i viditelného zkvalitnění jejich pokožky. Důvodem, proč byl nový systém masáží neuvěřitelně efektivní, bylo celkové zlepšování krevního oběhu a zavedení metody lymfatické drenáže. Po mnoha pozitivních ohlasech pacientů se Jacques rozhodl začít „brát krásu vážně“ a v roce 1954 založil na pařížské adrese 35 rue Tronchet vlastní institut se specializovanou péčí a poradenstvím.

"Líbit se sobě a druhým pro ženu znamená existovat."

Na základě poptávky svých zákaznic se Jacques Courtin-Clarins v roce 1957 rozhodl vytvořit malou řadu kosmetických produktů, které však byly původně určeny pouze pro použití v institutech. Kombinace speciálních masáží se 100% rostlinnými oleji otevřela cestu k dalším náročným zákazníkům a institut Clarins se těšil stále většímu zájmu. To po několika letech vedlo k počátku obchodování s luxusními pařížskými parfumeriemi, které začaly nabízet první přípravky Clarins. Již roku 1972 se věhlas značky Clarins rozšířil za hranice Francie a byly podepsány první smlouvy se zahraničními partnery. V 90. letech se značka Clarins stala lídrem na celoevropském trhu se selektivní kosmetikou.

Dekorativní kosmetika
Hnán těmito úspěchy, Clarins neustal ve vyvíjení dalších a dalších produktů. Ať už se jedná o první řadu dekorativní kosmetiky v roce 1990, spojení s návrhářem Thierry Muglerem a vytvoření parfému Angel roku 1992 nebo představení výhradně mužské řady Clarinsmen v roce 2002, uvedení nových přípravků a inovací se vždy setkalo s velkým nadšením zákazníků.

V čem je Clarins odlišný?
Rozdílů od ostatních značek byste našli desítky. Clarins patří mimo jiné k průkopníkům v oblasti výzkumu rostlin z 5 kontinentů. Laboratoře neustále analyzují a testují pečlivě vybrané ingredience s cílem získat ty nejúčinnější molekuly a koncentrovat je v ideálním poměru. Tato značka nepoužívá žádné přísady živočišného původu a testování na zvířatech je naprosté tabu. Velmi důležitá je pro Clarins také zpětná vazba zákazníků a dodržování spravedlivého obchodování, tzv. fair trade. Jedním z největších pilířů společnosti, v jejímž čele stále stojí potomci zakladatele značky, je RESPEKT. Clarins respektuje ženskou krásu, přírodu, své zaměstnance i konkurenci.

Pečlivě vybrané složení, výzkum a testování
Proto si můžete být jisti, že každý přípravek, který se vám dostane do ruky, má za sebou velmi náročný proces – od pečlivého výběru aktivních látek až po náročné testování samotného produktu. Za každým stojí léta výzkumu, náročné práce, ale také miliony spokojených zákaznic.

Nejoblíbenější produkty
Mezi nejoblíbenější přípravky patří jednoznačně Double Serum, poprvé představené už roku 1975, ve kterém se soustředí ty nejúčinnější omlazující složky. V průběhu let se navíc neustále inovuje a promítá do sebe nejnovější poznatky a technologie. Aktuální verzí je Double Serum Generation 6. Senzaci ve světě štíhlé linie způsobil Total Body Lift v roce 2005. Zeštíhlující přípravek byl inovován v loňském roce a vznikl tak celosvětový bestseller High Definion Body Lift. Jeho spolehlivé účinky mohou doložit spokojené ženy z celého světa. A nemůžeme nezmínit podařenou sluneční řadu, v níž Clarins poprvé v historii kosmetiky vyvinul komplex rostlinných výtažků, které chrání pleť.

Velmi oblíbená je také linie přípravků Daily Energizer pro mladou pleť. Clarins jako jedna z prvních luxusních značek uvedla na trh přípravky pro dívky ve věku od 20 do 30 let. Efektivně rozjasňují pokožku, navrací jí energii a zároveň působí preventivně proti vzniku předčasných vrásek.

Speciální řady pro všechny věkové kategorie
Skutečný obrázek si nejlépe vytvoříte na základě vlastní zkušenosti. Nebojte se, že byste si v nabídce Clarins nevybrali. Naopak! Clarins nabízí řady speciálně určené pro všechny věkové kategorie – od 20, 30, 40 i od 50 let. Zvláštní řadu má na mastnou, citlivou i dehydratovanou pleť. Nabízí širokou škálu čisticích přípravků a peelingů. Velmi vyhledávané jsou samoopalovací produkty, stejně jako mužská a tělová řada. A korunu krásy tvoří, jak jinak, vysoce luxusní dekorativní kosmetika pro každou příležitost!

alt. text




Zdroj: www.krasa.cz/magazin



vyhledávání Fulltextové vyhledávání


kategorie Rubriky
doporučujeme Doporučujeme



emailový zpravodaj E-mailový zpravodaj

Zadejte svou adresu pro zasílání informací o nových článcích a zajímavých tipech na nákup.


Často hledáte Často hledáte
provozuje VIVANTIS a.s.
Najdete nás na Facebooku Prodámy.cz - internetový časopis pro ženy
Prodámy.cz - internetový časopis pro ženyProdámy.cz - internetový časopis pro ženy
prozdravi.czkrasa.czparfemy.czhodinky.czsperky.czvivantis.cz