Kupujete nábytek, nebo životní styl? Image?

zpět

Zařizování interiéru představuje v tom pragmatickém slova smyslu investici do zařizovacích předmětů a nábytku. Výběr toho správného, respektive vyhovujícího vybavení, je jistě omezen, má finanční limity, ale jinak hraje roli něco jako vkus a pochopitelně také dispozice zařizovaného bytu. Každý kus nábytku představuje vlastně fragment image a stejně tak i výkladní skříň toho, kdo si jej koupil. Mnozí výrobci zařizovacích předmětů tedy nenabízejí v uvozovkách jen nábytek, ale celý příběh, zážitek, kterým si od případného zakoupení může budoucí uživatel slibovat.

Jeden z nejvýraznějších

Pravděpodobně nejvýraznějším dodavatelem životního stylu je domácí výrobce sanitární keramiky a koupelnového vybavení Ideal Standard, který patří do nadnárodního koncernu American Standard. Nabízení kompletně vybavených koupelen v tom či onom životním stylu není jen úspěšným marketingovým nástrojem, ale ona stylovost má svoje reálné základy v charakteru jednotlivých stavebních dílů koupelny. Ta tím pádem může být dynamická, rychlá a individuální a městská, určená pro mladé, nebo třeba tzv. natural, tedy ve své podstatě s větším počtem teplých barev a přírodních materiálů. Návrháři zacházejí i dál a tak je možné získat i meditativní koupelnový komplet tzv. odkazující na kultury vzdáleného výhodu.

A kde najdete tu správnou inspiraci? V internetovém obchodě www.nabytek-forliving.cz


Image

Z několika výzkumů prováděných ve spolupráci s fakultou sociálních věd vyplývá, že vyloženě moderní, soudobý a výstřední nábytek si většinou nekupují lidé jen uměleckého zaměření, ale spíše a převážně osoby s potřebou obklopovat se stavovskými či jinými znaky typu: jsem výjimečný, mám výjimečný a často také drahý nábytek.
Nejnepřehlednější je pak zákaznická obec nakupující ve středním proudu, který je reprezentovaný běžnou nabídkou obchodních domů a zejména pak známým producentem IKEA, který oslovuje nejen mladší, ale i střední generaci uživatelů, respektive všechny ty, kteří jsou v produktivním věku a zařizují svůj první byt a nebo si již vydělali na jeho adaptaci a nakupují tedy podruhé. Těm se prodává většinou kvalita za rozumnou cenu, tedy nic divokého, něco co vydrží a je tak trochu moderní.

Zdroj: www.living.cz; Jaroslav Zákolanský




vyhledávání Fulltextové vyhledávání


kategorie Rubriky
doporučujeme Doporučujeme



emailový zpravodaj E-mailový zpravodaj

Zadejte svou adresu pro zasílání informací o nových článcích a zajímavých tipech na nákup.


Často hledáte Často hledáte
provozuje VIVANTIS a.s.
Najdete nás na Facebooku Prodámy.cz - internetový časopis pro ženy
Prodámy.cz - internetový časopis pro ženyProdámy.cz - internetový časopis pro ženy
prozdravi.czkrasa.czparfemy.czhodinky.czsperky.czvivantis.cz