Louis Vuitton je král mezi světovými módními giganty

zpět

Po celém světě se najde jen malé množství lidí, kteří nikdy neslyšeli jméno Louis Vuitton. Tato značka patří mezi největší módní světové giganty, o tom není sporu. Denodenně se s ní setkáváme v televizi, časopisech nebo světových přehlídkových molech. Její kabelky se řadí nejspíš mezi nejvíce padělané zboží na světě - což je sice pro značku na jednu stranu špatné, na druhou stranu to ale svědší o popularitě a obrovském zájmu o ní.

V roce 1821 se v jedné francouzské vesničce narodil místnímu tesaři, Pierru Vuittonovi, syn Louis. Ten se už ve velmi útlém věku rozhodl, že jeho budoucí kariéra se bude ubírat ve stopách módy. Louis se tak ve svých čtrnácti letech dal do učení, kde se po několikaletém úspěšném studiu stal brašnářem. Teprve třiatřicetiletý Louis založil svou vlastní značku, jejíž logo LV známe nepozměněné doposud.

Louis Vuitton


Značka LV byla úspěšná od chvíle založení
Louis Vuitton byl zcela pohlcen svou prací, která spočívala ve výrobě zavazadel a brašnářského zboží. Už první kolekce značky LV si získala řadu spokojených zákazníků a věhlas po celé Francii. Louis se svému koníčku věnoval po celý život.

V roce 1880 převzal společnost LV Louisův syn, George. Rodinný podnik vedl velmi dobře a úspěšně, také díky výbornému vzdělání, které se mu dostalo. Netrvalo dlouho, a do rodinného podniku přibyl další důležitý článek, kterým se stal Georgeův syn Gaston. Talent, který provází tento rod až do současné doby, je nepopiratelný. Značka, která se tradovala z generace na generaci, ani jednou nezažila žádný úpadek, ale jen věhlas a stále větší světové úspěchy.

Louis Vuitton dnes
Značka Louis Vuitton je nyní pod vedením talentovaného návrháře a posledního dědice rodinného podniku, Louise Patricka Vuittona. Ten pro značku udělal snad nejvíce, daleko více, než se podařilo jeho předkům. Louis, který nabízí špičkovou módu, v průběhu své kariéry uskutečnil obrovský vzestup společnosti. Butiky LV jsou rozseté po celém světě a nalezneme jich stovky.

LV - co nabízí dnes?
Značka LV dnes nabízí kromě koženého zboží také množství parfémů, tělové kosmetiky, doplňků, šperků a v neposlední řadě oblečení, a to jak pro moderní ženu nebo muže. Je až neuvěřitelné, že kabelky, brašny a zavadla, kterými se značka proslavila, mají stále velmi podobný design. Přesto je stále maximálně žádaný. Navíc, na každý kožený výrobek LV je zákazníkovi poskytnuta doživotní záruka.

Důležitá data v historii značky LV
1821 - narození Louise Vuittona
1854 - založení značky LV
1880 - značka převzata Georgem, synem Louise
1896 - design koženého zboží se ustálil - dá se říci, že od tohoto data se tradují takzvané "vuittonovské" kabelky
1901 - nová kabelka Steamer Bag, která se stala jednou z nejslavnějších
1914 - otevřen obrovský komplex LV na Champ-Elysées
1930 - vznik slavné Keepall bag
1932 - vznik slavné Noé bag
1978 - otevřen první butik LV v Tokyu
1984 - značka expanduje do Korey
1985 - slavná kolekce kabelek Epi leather line
1989 - LV vlastní 130 svých butiků po celém světě
1992 - otevřen první butik v Pekingu
1998 - spolupráce s návrhářem Marcem Jacobsem
1999 - módní řada Mini Monogram
2000 - otevřen nový butik v Maroku
2001 - vytvořena první bižuterie značky LV

Zdroj: www.moda.cz




vyhledávání Fulltextové vyhledávání


kategorie Rubriky
doporučujeme Doporučujeme



emailový zpravodaj E-mailový zpravodaj

Zadejte svou adresu pro zasílání informací o nových článcích a zajímavých tipech na nákup.


Často hledáte Často hledáte
provozuje VIVANTIS a.s.
Najdete nás na Facebooku Prodámy.cz - internetový časopis pro ženy
Prodámy.cz - internetový časopis pro ženyProdámy.cz - internetový časopis pro ženy
prozdravi.czkrasa.czparfemy.czhodinky.czsperky.czvivantis.cz