Nekupujte nestylový nábytek

zpět

Když si promluvíte s nějakým architektem, prohlédnete si pár interiérů, ať už osobně a nebo zprostředkovaně pomocí fotografií, a pokud si pak položíte otázku co že je to za kouzlo, které z jednoho interiéru dělá osobnost a z druhého pouze místo na přespání, pak vaše odpověď bude jistě jednovětá a možná to bude dokonce jen jedno jediné slovo: styl.

Slovník cizích slov vysvětluje pojem "styl" jako soubor znaků vlastních nějaké skupině, v našem případě tady např. skupině nábytku. Jinak řečeno, stylový interiér je takový, který se je vytvořený s nějakou myšlenkou a ta myšlenka je pak obsažena v každém kousku nábytku, v každé úpravě bytu, v použitých textiliích či ve způsobu řešení osvětlení. Absence něčeho takového je pak tím, čemu se říká "hala bala" ale i to může být styl - sloh vedený snahou po neuspořádanosti.

TIP: Využívejte služeb architekta, choďte do interiérových studií a obchodů, které mají svůj styl. Není důležitá značka ale to, zdali mají produkty nějakou myšlenku, zdali jsou tzv. o něčem, jestli dokáží vyvolat nějakou atmosféru a nebo zkrátka jestli mají pohlaví.

Jednou z povinností a úkolem architekta je pak zmiňovaný styl vytvořit a udělat jej takový, aby odpovídal potřebě člověka, který pak bude v navrhovaném bytě či interiéru žít. Podobně pak většina tzv. interiérových studií se prezentuje nějakým vyznávaným "tylem", na který lákají a který nabízejí. Někdy to ale bývá ani ne tak styl jako spíše snaha nabídnout takové řešení, které dává v prvé řadě najevo, že bylo drahé a že na to jeho majitel má. Takové případy jsou ale spíše a naštěstí ojedinělé.

Správnou inspiraci naleznete také v internetovém obchodě www.nabytek-forliving.cz

Stylové firmy
Stejně jako interiérová studia, jsou stylotvorné i některé firmy produkující zařizovací předměty, nábytek atp. Nemusí se přitom ani tak jednat o drahé značky, o designové firmy atp. I takový lidový obchod, jakým, je Ikea, má svůj poměrně snadno čitelný a rozeznatelný styl. Naopak je spousta zejména malých firem, které jsou dražší, prezentují se tak a přitom žádný styl nenabízejí.

Zdroj: www.living.cz; František Nový




vyhledávání Fulltextové vyhledávání


kategorie Rubriky
doporučujeme Doporučujeme



emailový zpravodaj E-mailový zpravodaj

Zadejte svou adresu pro zasílání informací o nových článcích a zajímavých tipech na nákup.


Často hledáte Často hledáte
provozuje VIVANTIS a.s.
Najdete nás na Facebooku Prodámy.cz - internetový časopis pro ženy
Prodámy.cz - internetový časopis pro ženyProdámy.cz - internetový časopis pro ženy
prozdravi.czkrasa.czparfemy.czhodinky.czsperky.czvivantis.cz