Tuňák na sicilský způsob

zpět

Abyste snižovali svoji váhu postupně a neohrozili své zdraví, snižte svůj kalorický příjem. Ideální shazování váhy je do jednoho kilogramu za týden. Nabízíme zdravý a chutný recept, který můžete zařadit do svého jídelníčku.

1 porce
45 minut
1590 kJ, B 29g, T 14g, S 34g, Ch 45mg




Ingredience:
•čerstvý tuňák 100 g (670 kJ)
•česnek 1 stroužek (20 kJ)
•panenský olivový olej 5 g (190 kJ)
•suché bílé víno 30 ml (70 kJ)
•cibule 20 g (40 kJ)
•rajčata 150 g (150 kJ)
•špagety 30 g (450 kJ)
•drcený pepř, hrubá mořská sůl, máta peprná

Postup přípravy
Tuňáka prošpikujeme sekaným česnekem a mátou, opepříme, osolíme a na olivovém oleji smažíme dozlatova. Pak zalijeme vínem a necháme na ohni, dokud se víno téměř nevypaří.

Vyndáme rybu, cibulku nakrájíme na malé kostičky, přidáme kousek česneku, vše na zbytku šťávy orestujeme, přidáme rozmačkaná rajčata a necháme přejít varem.

Ručním mixérem vše rozmixujeme, přidáme rybu a pod pokličkou maso dopečeme. Podáváme se špagetami.

Přejeme dobrou chuť.


Zdroj: www.celostnimedicina.cz







vyhledávání Fulltextové vyhledávání


kategorie Rubriky
doporučujeme Doporučujeme



emailový zpravodaj E-mailový zpravodaj

Zadejte svou adresu pro zasílání informací o nových článcích a zajímavých tipech na nákup.


Často hledáte Často hledáte
provozuje VIVANTIS a.s.
Najdete nás na Facebooku Prodámy.cz - internetový časopis pro ženy
Prodámy.cz - internetový časopis pro ženyProdámy.cz - internetový časopis pro ženy
prozdravi.czkrasa.czparfemy.czhodinky.czsperky.czvivantis.cz