Zhubněte za tři dny – třídenní dieta vám pomůže rychle se vrátit k vaší optimální váze!

zpět

Pár dnů jste si užívala, dopřávala jste si dobroty, a teď se nevejdete do svých oblíbených šatů? Potřebujete první pomoc – rychle zhubnout, ale nesmí to moc dlouho trvat? Zkuste dietu, která skutečně trvá jenom tři dny. Krátkodobá třídenní dieta patří k nejpopulárnějším dietám a hodí se zejména těm z vás, které nepotřebujete zhubnout hodně, ale jen srovnat váhu na svoji původní.

Třídenní dieta je založená na nízkém příjmu kalorií. Není na tom nic magického – žádné mystické chemické reakce, které působí na tělo. Jen pouhopouhé snížení kalorií. Pojďme si ukázat třídenní jídelní plán, podle kterého se můžete řídit. Zapamatujte si však, že tato dieta je skutečná vhodná jenom po krátkou dobu a v žádném případě se tento kalorie omezující jídelníček nehodí pro dlouhodobější dietu.

Třídenní dieta: den první
První den je jídelní plán „třídenní diety“ následující: Ke snídani si můžete dopřát černou kávu, čaj a nezapomeňte na sklenici vody. Kromě tekutin snězte půlku grapefruitu nebo ještě vypijte džus (nejlépe ráno odšťavňovaný fresh). Přidejte jeden plátek toastu (nejlépe celozrnného) s jednou malou lžičkou burákového másla. K obědu se může první den podávat půl mističky (kompotové)tuňáka, jeden plátek toastu a k tomu opět černá káva, čaj a sklenice vody. Večeře se skládá z 90 g libového masa (bez tuku, nejlépe bílé kuřecí maso), jednoho hrnečku fazolí a jednoho hrnečku karotky. Dopřát si můžete i dezert: povolen je jeden kopeček vanilkové zmrzliny a jednoho středně velké jablíčko. Z pití se podává bylinkový čaj nebo voda.

Třídenní dieta: den druhý
Druhý den si k snídani můžeme dát opět černou kávu, čaj a samozřejmě sklenici vody. K jídlu si připravte jedno vajíčko na jakýkoliv způsob (pokud jej připravujete na tuku, tak na olivovém oleji), jeden plátek toastu a jeden banán. K obědu se pak druhý den této třídenní diety doporučuje například jeden hrneček cottage sýru nebo tuňáka, a opět černá káva, čaj a voda. K večeři se doporučují dva plátky hovězího nebo dva hot-dogy (raději s dietním párkem a celozrnným rohlíkem), půl hrnečku karotky, jeden hrneček brokolice nebo zelí, půl hrnečku vanilkové zmrzliny a jako tradičně bylinkový čaj nebo voda.

Třídenní dieta: den třetí
Závěrečný, neboli třetí den této krátkodobé diety je zakončen následovně: K snídani se podává jako pravidelně černá káva, čaj a voda. K nápojům pak pět normálních solených krekrů (některé z bio sucharů), jeden pátek sýru cheddar a jedno jablíčko. K obědu se doporučuje podávat jedno na tvrdo uvařené vajíčko, jeden plátek toastu a samozřejmě černá káva, čaj a voda. K večeři je pak možno servírovat jeden hrneček tuňáka, jeden hrneček karotky, jeden hrneček květáku a jeden hrneček melounu. K tomu kopeček vanilkové zmrzliny a pak bylinkový čaj nebo vodu.

Pravidla třídenní diety
•Čaj a kávu přes den neslaďte, nebo si pomozte umělým sladidlem.
•Zeleninu připravujte dušenou ve vodě s minimem soli. Pouze k brokolici přidejte kapku olivového oleje. Bez tuku se totiž z brokolice neuvolní potřebné vitamíny.
•Jídlo dlouho žvýkejte. Žaludek tak oklamete a bude mít pocit větší zasycenosti. Doporučuje se každé sousto přežvýkat až 50-krát.
•Pokud k přípravě jídla musíte použít tuk, používejte zásadně za studena lisovaný olivový olej (extra virgine).
•Ovoce jezte syrové. Jablka i se slupkou – obsahuje vlákninu.
•Snažte se v průběhu diety hodně zaměstnat a nemyslet na jídlo.
•Suroviny pro třídenní dietu si nakupte předem – den před tím, než se do ní pustíte.
•Během diety se nevažte. Zvažte se den před dietou a pak až následující ráno poté, co dietu ukončíte.

Čím si můžete v průběhu třídenní diety zpestřit jídelníček
Co se týče přidávání chuťových přísad do připravovaných jídel, povoleno je neomezené množství citrónu, špetka soli a/nebo pepře, ale například také hořčice či různé bylinky.

Několik málo jídel z uvedeného jídelníčku na tři dny můžete nahradit následovným způsobem:

•Namísto grapefruitu si můžete dopřát chutný pomeranč.
•Tuňák můžete nahradit cottage sýrem (ale platí i opačně). Tuňáka si můžete koupit i konzervovaného – vyberte si ale toho ve vlastní šťávě (bez přidaného oleje a bez příchutí).
•Zmrzlinu můžete vyměnit za zdravější zmražený jogurt. Nebo klasický nemražený nízkotučný jogurt – samozřejmě se živými jogurtovými kulturami.
•Květák můžete podávat namísto brokolice (a opět můžete praktikovat i opačně).
•Fazole se smí vyměnit za brokolici nebo květák.
•Namísto karotek může být podávána červená řepa (avšak čerstvá, nekonzervovaná).
•Pět slaných krekrů (sucharů) můžete vyměnit za toast (opět můžete podávat i opačně).

Třídenní dieta vám nejen pomůže ubraním denních kalorií rychle shodit pár v poslední době nabraných kil, ale je i skvělým startem před dlouhodobější dietou. Během tří dnů si tělo zvykne na menší příjem kalorií a vy tak můžete začít s dlouhodobější dietou. Určitě však nepokračujte v této třídenní dietě a vyberte si dietu vhodnou pro delší časové období. Například čtyřdenní dietu, která trvá vlastně měsíc a vy v ní budete hubnout v sedmi po sobě jdoucích cyklech trvajících vždy čtyři dny.

Zdroj: www.moda.cz




vyhledávání Fulltextové vyhledávání


kategorie Rubriky
doporučujeme Doporučujeme



emailový zpravodaj E-mailový zpravodaj

Zadejte svou adresu pro zasílání informací o nových článcích a zajímavých tipech na nákup.


Často hledáte Často hledáte
provozuje VIVANTIS a.s.
Najdete nás na Facebooku Prodámy.cz - internetový časopis pro ženy
Prodámy.cz - internetový časopis pro ženyProdámy.cz - internetový časopis pro ženy
prozdravi.czkrasa.czparfemy.czhodinky.czsperky.czvivantis.cz