Zvolte si druh aerobiku, který vám nejvíce sedne

zpět

Aerobik je bezesporu prověřený a účinný způsob cvičení. Zdravý pro naše tělo, prospěšný naší postavě, ale ten klasický také nudný pro naši mysl. Pořád jen opakující se prvky poskládané do stále stejných sestav. Vyzkoušejte nové a zábavnější druhy tohoto cvičení, budou vás bavit!

Mezi nejakčnější typy tohoto sportu patří určitě kickbox aerobik. Ocení ho rázné ženy. Toto cvičení, má s klasickým aerobikem pramálo společeného. Kickbox aerobik, to jsou hlavně nejrůznější údery a kopy poskládané do jednoduchých sestav, o kterých skoro nemusíte přemýšlet. Cvičení je zezačátku poměrně náročné, cvičí se v rychlém tempu za rytmické hudby a v závěru z vás bude stříkat pot. Nenechte se však odradit, dokonalé nohy, zadeček, břicho i paže vám budou odměnou.

Kickbox aerobik vám zvedne fyzičku a vytvaruje zvláště problematické partie. Skvěle se při něm dostanete ze všech negativních myšlenek, doslova je ze sebe vymlátíte. Nutno podotknout, že kickbox aerobik není kontaktní cvičení. Jen opakujete pohyby, které předvádí instruktorka.

Cvičením, které bude bavit převážně tanečně nadané a zaměřené ženy, je pak aerobik mix nebo také taneční aerobik. Při něm se čerpá z klasického aerobiku, co se týče prvků i sestav, ale je obohacen o taneční prvky a figury. Je to velmi ženské cvičení plné ladných pohybů na dynamickou hudbu.

Cvičení je náročné na choreografii, takže bude chvíli trvat, než zvládnete jednotlivé prvky a další chvíli bude trvat je skloubit dohromady. Každopádně to stojí za to, výsledky se pak projeví i ve vašem společenském životě na tanečním parketu. Toto cvičení je také někdy označováno jako energy aerobik.

U starších žen je velmi oblíbený druh aerobiku nazývaný P-class nebo také aerobik forming. Ten první je zaměřený na problematické ženské partie, kterými jsou stehna, hýždě a břicho, ten druhý na posilování všech svalových skupin. V P-class je všechno přizpůsobeno právě trénování problematických partií, ať už jednotlivé sestavy nebo posilování, které je nedílnou součástí tohoto cvičení.

Ženy středního věku se zamilovaly také do step aerobiku. Tento druh aerobiku je založen na využití fitness stepů, což jsou cvičební pomůcky v podobě nízkých bedniček. Na tyto bedničky se při cvičení vystupuje a sestupuje a tím se formují nohy, boky, hýždě a břicho. Samozřejmě, že jsou fitness stepy začleněné do většiny sestav, a tak cvičení není nudné.

Toto cvičení se nehodí pro ženy mající problém s rovnováhou. Zpočátku budete muset hledat stabilitu a na step si zvykat.

Zdroj: www.moda.cz




vyhledávání Fulltextové vyhledávání


kategorie Rubriky
doporučujeme Doporučujeme



emailový zpravodaj E-mailový zpravodaj

Zadejte svou adresu pro zasílání informací o nových článcích a zajímavých tipech na nákup.


Často hledáte Často hledáte
provozuje VIVANTIS a.s.
Najdete nás na Facebooku Prodámy.cz - internetový časopis pro ženy
Prodámy.cz - internetový časopis pro ženyProdámy.cz - internetový časopis pro ženy
prozdravi.czkrasa.czparfemy.czhodinky.czsperky.czvivantis.cz