Japonská ranní banánová dieta hýbe světem: zhubněte i vy s banány a sklenkou vlažné vody!

zpět

Dieta, kterou si v dnešním článku představíme, je založena na ranním pojídání banánů. Když byla tato ranní banánová dieta představena v březnu roku 2008 na japonské sociální síti „Mixi“ , stala se natolik populární, že způsobila dokonce celonárodní nedostatek banánů. Tato dieta byla vytvořena Hitoshi Watanabe, který studoval preventivní medicínu a jeho ženou Sumiko, která je farmaceutkou. Na čem si tedy tato banánová dieta zakládá a v čem tkví její úspěch?

Tvrzením manželského páru Hitoshi a Sumiko Watanabe je, že pojídáním banánů ke snídani a pití vody pokojové teploty vede ke snižování váhy. Nezáleží pak již na tom, co jíte po zbytek dne. Ranní banánová dieta je extrémně jednoduchá a dá se docela snadno dodržovat. Mnoho Japonců při experimentování s touto dietou skutečně zaznamenalo rapidní úbytek váhy. Banány přitom musí být syrové, nevařené, nesušené ani nemražené.

Jedna z příčin, proč tato ranní banánová dieta funguje je, že banány upravují a zlepšují zažívání a zároveň navíc urychlují metabolismus. Jednou z dalších možností, proč pojídání banánů napomáhá ve snižování váhy je to, že obsahují vysoký a významný podíl škrobu, což vlastně podporuje pocit nasycenosti a plnosti.

Hubněte s banány a sklenkou vlažné vody.

Pravidla ranní banánové diety
Těm, kteří by chtěli tuto ranní banánovou dietu podstoupit a vyzkoušet ji, je zároveň doporučováno jíst večeři před 20. hodinou večerní a vyhnout se po ní jakýmkoliv dezertům. Pokud by lidé držící tuto dietu přesto pociťovali hlad, je možné dát si po večeři ještě kousek ovoce.

Kromě konzumace banánů ke snídani a vyhýbání se pozdnímu večeření, je dalším pravidlem banánové diety, chodit spát každý den před odbytím půlnoci. Logickým odůvodněním tohoto tvrzení je, že mezi nedostatkem spánku a obezitou existuje reálné propojení.

Po celý čas by měli lidé na této banánové dietě jíst tak, aby se cítili plni pouze z 80 %. Požívání mléčných výrobků a konzumace alkoholu je přitom také zcela zakázáno. Jediný nápoj, který je k jídlům během celého dne povolen, je voda. I v tomto případě pak musí mít pokojovou teplotu.

Sestavte si jídelníček podle ranní banánové diety
K snídani se podává jeden nebo více banánů a jedna sklenice vlažné vody. Banánů přitom může sníst opravdu tolik, kolik vás jich zasytí natolik, že se budete cítit plni (z 80 %). K obědu si můžete dát jídlo vašeho výběru. K večeři také, ta však musí být podána před 20. hodinou. K večeři není povolen žádný dezert.

Co se týče cvičení, mohou lidé dodržující banánovou dietu cvičit, pouze pokud chtějí.

Jak to, že banánová dieta funguje?
Pravidelné snídání každý den urychluje metabolismus a redukuje chtíč i potřebu přejídání se později během dne. Vyhýbání se kofeinu u snídaně může vést k vyrovnanějšímu obrazu krevního cukru. Nepojídání mléčných výrobků a dezertů redukuje kalorie. Banány jsou navíc velice výživným ovocem, které je bohaté nejen na vlákninu, ale také na vitamín B6, na vitamín C a v neposlední řadě také na draslík.

Nejde o žádnou drastickou dietu, takže proč ji nezkusit. Možná shodíte pár kilo, možná dokonce více, než byste čekali, a možná bude tato dieta dalším krůčkem k vašemu zdravému životnímu stylu a stravování.

Zdroj: www.moda.cz




vyhledávání Fulltextové vyhledávání


kategorie Rubriky
doporučujeme Doporučujeme



provozuje VIVANTIS a.s.
Najdete nás na Facebooku Prodámy.cz - internetový časopis pro ženy
Prodámy.cz - internetový časopis pro ženyProdámy.cz - internetový časopis pro ženy
prozdravi.czkrasa.czparfemy.czhodinky.czsperky.czvivantis.cz